tirsdag 13. desember 2011

Innpakningspapir med mønster

I faget kvalitet og dokumentasjon fikk vi en oppgave om å designe vårt eget gavepapir. Her skulle vi bruke både Photoshop og Illustrator til å fullføre oppgaven.

Jeg gikk glipp av noen timer på skolen pga. elevrådsmøte, og var heldig med å få hjelp fra noen som gikk andreåret. Derfor gikk oppgaven ganske bra, og det var godt å få den ferdig.

Mitt første mønster forenklet jeg i Photoshop. Dette er min katt som leker med en olien.
Mønster_lekent
Rapport_lekent

På mitt andre mønster brukte jeg forskjellige brushes i Photoshop.

Rapport_livlig

Mønster_livlig


På mitt siste mønster var temaet rolig, og da valgte jeg forskjellige brushes med sommerfulger.

Rapport_rolig



Mønster_rolig
Slik ble de til slutt. Disse måtte vi levere inn til 
Av dette kan man lære...
..selvlagde gavepapir er en fin måte å formidle at man har lagt hjertet sitt i gaven på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar