tirsdag 13. desember 2011

Smykkeoppgave

I denne oppgaven skulle vi produsere smykker av sykkelslanger.
Først ble jeg meget skremt av denne oppgaven, men så sa klasseassistenten det, at sykkelslangene er faktisk helt rene!



Jeg ble med ett beroliget, og satte i gang med oppgaven.






 
Jeg fant ikke redskapene på skolen så interessante for oppgaven, og jeg fant lite inspirasjon. Derfor tok  jeg med en bit av sykkelslange hjem, og fullførte oppgaven over natta.

Jeg lagde en ring...

...et smykke til juletreet mitt...



..og et smykke til katten min. Det viste seg at dette smykket la en forbannelse over både han og meg, som ble oppløst da han tok av smykket og ødela det før jeg fikk levert det inn på skolen.


Dette var tre av seks smykker jeg lagde, som bestod av både sykkelslanger, gummislanger, piperensere og skruer.

Av dette kan man lære..
..man kan bruke kjedelige og ubrukelige gjenstander til å lage fine smykker og brukbare gjenstander.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar